bästa lördagen

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / På bild: Jag, Jennifer och Becca

Goderkvälla!
Har haft en super bra dag idag verkligen! Gick först till Moa och vi gjorde sladdriga våfflor. Sedan gick vi hem till mig och inväntade Beca och Jennifer och när dom kom så spelade vi "Med andra ord" (ett apkul sällskapsspel). Efter det så kollade vi gamla videos på Beccas mobil och bestämde oss sedan för att gå till donken och äta. Vet inte hur långt det är ifrån mig, men alldeles för långt iallfall. Moa hängde inte med dit, men vi åt där och sedan åkte vi hem till Jennifers mormor och hade det jätte mysigt med film, massa prat och chips, dipp, ostbågar och dricka! Sitter nu och pratar med dom i skype och skickar bilderna vi tog som tar hundra år att skicka. Imorn ska jag upp tidigt också för kl 11 börjar gudstjänsten så måste lägga mig  rätt hyffsad tid inatt också. Hoppas ni har haft en lika bra lördag som jag, kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

låter som en bra lördag :D

2013-01-13 @ 10:28:17
URL: http://byfia.com
Postat av: Emilia

fin blogg tjejen! :)

2013-01-13 @ 11:05:25
URL: http://emiliaagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin