sista januari

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / As tråkig bild men har ingen annan.
Tjenare tjejer och killar!
Har inte uppdaterat på hela veckan för jag har inte haft lust typ, haha. Veckan har väll varit sådär, i måndags blev det massa tjafs och grejs som sedan blev bra. I tisdags satt jag i kiosken med Maja, superskönt att slippa lektioner men var också lite långtråkigt. Igår var det en superdag och idag har det väll också varit en bra dag. Slutade vid halv fyra och det var helt underbart ute när jag var påväg hem. Fåglarna kvittrade, solen lyste, nästan all snö var borta och det var +4°. Så härligt! Nu ska jag skriva på min novell och sedan träna på NOn som vi ska redovisa imorn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin