En natt med klassen


Snodde en bild från Sanna också där jag har marshmallow i hela håret, haha!
Hade en jätte bra dag igår!
Började med att jag och William gick till Ica och handlade mat (jag handlade mat, han köpte godis) och sen gjorde jag iordning allt jag skulle ha med mig osv. När vi väl kom fram så var Sanna, Elin och Oskar redan där och vi satte upp alla tält, senare kom Oliver och Albin också :) Vi åt, gjorde upp en eld, badade och bara myste hela kvällen. Hade det superbra verkligen! Idag vaknade vi vid nio och gick upp och packade ihop allt vid kvartöver ungefär, sen åkte alla hem och sen dess har jag inte gjort någonting förutom att gäspa, packa upp och måla naglarna. Imorn ska jag som sagt träffa Nellie och på fredag ska jag ut till mormor och morfars stuga och sova där till söndag, då ska mormor och jag bada och sådär om det blir fint väder då deras stuga ligger rätt nära en badplats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin