Sorglig skolavslutning

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Hejsan!
Gick upp klockan 07.00 imorse för att mamma skulle göra en fläta på mig inför skolavslutningen, blev superfint, stoppade sedan ner blommor i flätan också :) Satt i kyrkan från halv ett till ungefär ett skulle jag tro. När det var slut gick vi ut och tog kort och sen skulle vi tjejer i klassen sjunga en sång för våran fina lärare som ska sluta, det gick inte så bra. Alla började gråta (jag började grina först vad jag kommer ihåg) och vi skakade och söng fel och allt men det blev bra ändå bland alla tårar. Gud vad vi grät! Kan bara tänka mig hur sorgligt det blir i 9:an, usch. Jaja, efter det gick Julia, Ebba, Sanna, Erika, Becca, Elin och jag och åt på Orion. Supergott! Nu har jag varit hemma en stund och testat mitt nya objektiv lite smått, fick det alldeles nyss. Apanöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin