21 maj

 
Canon Eos Rebel T3 + 70-300mm / Spanska flugan
Hejsan!
Har varit regnigt de senaste dagarna men det gör inte mig något för allting blir så himla grönt och fint och helt magiskt. Man njuter av varje sekund nu när sommaren börjar komma fram. Har dock gått och blivit lite smått förkyld, igår kliade halsen och öronen när jag svalde och jag var täpt. Idag är jag bara lite snorig som tur är så det går väll över lika fort som det kom. :) Hade matteprov idag också, gick väll sådär men nu är det iallafall ett mindre prov att tänka på så nu ska jag läsa lite och bara ta det lugnt då vi varken har prov eller läxor mer den här veckan vad jag vet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!
Du tar verkligen jätte fina kort!! Har tängt på att köpa en ny kamera, hur mycket kostade din ( med objektiv ) ?
Tacksam för svar :)

2013-05-21 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin