Konfirmation

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm / 70-300mm Sigma / Pappa har tagit korten

Igår var det dags för konfirmation!
22 (tror jag?) ungdomar var vi som svettades som bara den och fläktade med programmen medans vi var supernervösa inför att vi skulle sjunga, läsa, samla in kollekt, fixa nattvard osv. Men vi klarade oss rätt bra förutom lite paus och fnitter mitt i en sång. Var så fruktanvärt varmt igår, var uppimot 27 grader skulle jag tro och vi hade tjocka kåpor + klänningar under. Herregud, men bra gick det iallafall! :) Träffade sedan släkten och sådär och fick presenter. Senare på kvällen kollade jag på Eurovision men orkade inte se klart så gick och la mej rätt tidigt och idag ska jag plugga lite matte. Ha det fint i sommarvärmen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder!

2013-05-19 @ 14:30:51
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin