Korallrött

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Hallå!
Igår var jag på stan med mamma rätt länge. Vi åt där nere också :) Fick med mig den superfina blusen som ni ser här ovanför + ett linne att ha under, en annan armlös blus och två bikinisar, superbra! Sen gjorde jag inte så mycket. Senare mot kvällen så snapchatade jag med Erika, slutar med att Erika, Julia, Sanna och Elin står och ropar på mig i pyjamas i backen vid mitt hus så jag sprang ut, jag också i pyjamas och William kommer också ut från hans hus. (Jag, Julia och William bor grannar, typ som en triangel mellan våra hus) Vi springer sedan ner och hoppar studsmatta hos Julia, tittar på lite supernatural och pratar om allt mellan himmel och jord eller nått. Vid tjugo i fyra drar William hem och jag som ändå bara har fem meter hem stannar och sover med tjejerna, tror alla sov vid fem. :) Hade så himla kul igår! Idag har jag sovit och läst och snart ska jag mamma och pappa cykla till någon fest de ska på och jag ska hänga med och äta, blev inbjuden av Kevin som ska laga maten. Hoppas det blir gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin