Rosor av rök mot himlen

För en stund sen läste jag ut boken här ovanför som jag började på förut idag.
Alla skrev att den skulle vara asbra, men har inte bestämt mig vad jag tycker än. Boken har ingen början och inget slut, tjejerna det handlar om lever ibland i en fantasivärld, har ett speciellt sätt att prata med varandra på, de lever världens roligaste liv och verkar aldrig ha tråkigt samtidigt som det är mycket som tynger dom, en bra bok med många underbara citat. Man vill bara leva i samma stund med dom och önskar att man hade samma liv som de typ. Annars händer det inte så mycket, man får följa deras tankar ungefär. Det som är bra med den är att de ibland kan hitta nått vackert eller nått positivt i det negativa vilket kan få vilken tonåring som helst att tänka om. Finns också många grejer som man kan känna igen sig i. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Den skulle jag gärna vilja låna och läsa någon gång! (när jag får tid till) :)

Svar: Ja gör det! Det är en superfin bok :)
Ida Söderman

2013-05-09 @ 22:27:12
URL: http://thereselindamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin