Torsdag

Canon Eos Rebel T3 + 18-55mm
Godmorgon alla!
Försommaren har kommit till oss också och igår på förmiddagen och i tisdags måste det ha varit upp mot 20-21 grader ute. Superskönt! Igår kväll så var det redovisning ute vid cafépärlan med konfirmationen och det regnade som bara den. Det bara öste ner verkligen. Men vi var positiva ändå, iallafall jag! Fick också reda på igår att jag kom in på teknikkursen i sommar! Känns hur bra som helst då det var 31 som ansökt och bara 10 som kom in! Erika från klassen kom också in, wohoo vi är glada. typ. Men idag ska jag hänga med mamma och handla på maxi, sedan till coop för att jag har inbillat mej att de har karamellkungens godis där och maxis nya godis är inge gott. Sen ska vi hämta mina böcker som jag har beställt och vi ska även posta mitt svarsbrev för kursen :) Nu sitter jag här helt klar med kläder på och det är as varmt i vårat hus. Nu vet ni hur läget ligger till, haha omg vad fult det lät. Ha en trevlig kristihimmelsfärdsdag eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin