Decorative

Snyggade till min spargris (jag vet att det är en stor burk men jag kallar det för gris ändå)
Godkväll!
I tisdags var jag barnvakt och fixade moneys, igår var jag nere på marknaden och köpte godis och idag var jag i församlingshemmet. Imorgon ska min klass ha disco (vi vill ha cash) för klasserna 1-6 (alla skolor i stan får komma) så då kommer jag antagligen inte hem förens kl 24.00 eller nått. Kommer vara död på lördagen. Då jag redan har räknat ut att jag måste ner på stan för att köpa present till mamma för det hinner jag inte med nästa helg för då ska jag på läger. Just nu tar jag det lugnt iallfall och har precis duschat, tänkte läsa ut min bok som jag aldrig läser i också. Godnatt sweethearts!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fint, det måste man testa någon gång <3

Svar: Tack, det tycker jag absolut att du ska göra! <3
Ida Söderman

2013-10-10 @ 21:36:20
URL: http://linnealuve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin