Förkyld med en bra spellista

Sitter och snyter näsan var femte minut medans jag lyssnar på min höstspellista.
Har haft en fin helg med fina människor. Jag har nämnligen varit på läger, konfirmationsläger. Jag och alla andra som är unga ledare fick följa med på det. Så jag har sovit på en luftmadrass, haft lägerbål och lekt massvis med lekar. Har dock åkt på en förkyldning som jag antar kommer ifrån barnen jag har träffat i veckan, så därför har jag näsdukar i knät som det står "I ♥ MY NOSE" på. Men nu ska jag sätta på mitt pausade Gossip Girl avsnitt (jo jag har sett klart serien, typ i vintras när sista avsnittet kom ut men jag tittar om på serien. Som jag har gjort ett antal gånger) och snörvla vidare, ha det fint.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Krya på dejj!

Svar: Tacktack!
Ida Söderman

2013-10-27 @ 16:12:11
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin