Kycklingsallad

Broders skapelse som vi åt ikväll.
Det har varit lite dött här i tre dagar nu.
Glömde bort bloggen jag har drivit i typ 3 år, på riktigt. Hade inte en tanke på att den existerade typ. Nu har jag iallfall helg och ingen mer skola på två veckor och jag känner bara att det är det skönaste som hänt på hur länge som helst. Nästa vecka har jag praktik och ska passa barn på dagis och veckan efter det är det höstlov (!!!). Ända som är negativit med detta är att efter lovet kommer vi ha prov och redovisningar såklart, är också rätt sorgligt att jag inte får se min klass på två veckor haha. Idag har jag inte gjort mycket, varit i skolan och sedan varit med mamma och handlat. Imorgon ska jag däremot till Karlstad och shoppa med mamma och sen på kvällen ska jag umgås med vännerna, har inte haft en sådan perfekt lördag på skitlänge. (bara det blir som planerat nudå, hoppashoppashoppas) Ha en fin helg, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin