Onsdag

Canon Eos Rebel T3 + 50mm / På bild: Alva, Mimmi och Sanna. Älskar sista bilden! Vad tycker ni? :)

Hejhej!
Hade en kort och skön dag i skolan idag! Fick glass på lunchen också och Elin ville inte ha sin så jag fick två, hehe. Vi slutade vid 13.50 och då cyklade jag hem till mormor och morfar där jag fick lite mat och fika medans jag hjälpte mormor med hennes nya iPad. Åkte sedan med henne ner på stan och hjälpte henne att välja vinterjacka :) Nu är jag hemma och väntar på middag/kvällsmat och tänkte läsa lite i boken jag aldrig lyckas läsa ut. Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

fina bilder :D

Svar: Tackar! :D
Ida Söderman

2013-09-25 @ 18:42:48
URL: http://glossfashion.com/byfia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin