Sweater weather

Canon Eos Rebel T3 + 50mm
Hallå vänner!
Under helgen har jag inte gjort någonting alls förutom att lyssnat på en duktig tjej som spelade gitarr och sjöng inne i Lundsbergsskolans kyrka. Har också listat ut att mitt liv består av sociala medier, läxor, musik (så som spotify, gitarr spelande och sång), tvserier, fotografering och bokläsning. Hahah, tråkigt liv typ. Sitter just nu och lyssnar på min höstspellista på spotify och ska strax ge mig ut på en promenad med mamma. Nu ska jag lyssna vidare på min musik och läsa lite om vad det innebär att vara utbytesstudent och även kolla vad gymnasiet här i stan har att erbjuda. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svartvita bilden på snäckan är grymt fin!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Ida Söderman

2013-09-15 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin