Utan glasögon

Sitter i sängen med pyjamasen på (har ett linne på mig även fast det kanske inte ser ut som det på bild haha) och läser lite bloggar samtidigt som jag lyssnar på fina svenska artister. Började dagen med en gudsstjänst och med tanke på att den var riktad till ungdomar idag så var den helt ok. Efter det hängde jag lite med Mimmi och Emil i församlingshemmet och gick sedan hem till Mimmi. Var sedan hemma en stund och vid kvällsskvisten kom Mimmi och Emil hit. Vi gick sedan vidare till donken, Maxi och till sist Saga. Kom hem vid tio och har haft en bra söndag. Imorgon är jag ledig då vi har PKUdag/studiedag och om temperaturen har sjunkit tills dess så ska jag åka pulka tillsamans med mina underbara classmates. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin